Liity jäseneksi

Jäsenenä saat mm. seuraavia etuja:

• rodun erikoistietoa
  • neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Jenkki-lehden
  • kerhoiltoja ja koulutusta
  • voit osallistua kesäiselle jenkkileirille
  • voit osallistua virallisiin näyttelyihin sekä kerhon erikoisnäyttelyyn, jossa tuomarina on yleensä rodun kasvattaja USA:sta
  • pentuvälityksen
  • jalostusneuvontaa
  • näkyvyyttä Internetissä
  • voit osallistua netissä kerhon sisäisiin keskusteluihin ja jäsenkyselyihin

Uusi jäsen

Ilmoita nimesi ja yhteystietosi jäsensihteerille yhteystietolomakkeella, että saat häneltä paluupostissa tiedot jäsenmaksun suuruudesta ja viitenumeron. Muista siis laittaa sp.osoitteesi sille varattuun kohtaan.

Vanha jäsen

Jäsenmaksulaskut toimitetaan sähköpostitse niille jäsenille, jotka ovat ilmoittaneet oman sähköpostiosoitteensa jäsenrekisteriin. Mikäli sähköpostiosoitetta ei ole ilmoitettu, lasku toimitetaan postitse.

Jäsenmaksulaskut toimitetaan aina vuodenvaihteen tienoilla. Muista siis tarkkailla sähköpostiasi alkuvuodesta, ja tarkista myös roskapostit -kansio, sillä viesti voi ohjautua vahingossa sinne, erityisesti jos käytössäsi on gmail-osoite.

Muistathan pitää yhteystietosi ajantasalla! Ilmoita yhteystietojesi muutokset jäsensihteerille yhteystietolomakkeella.

Perhejäsen

Perhejäsenen tulee ilmoittaa jäsenyydestään vuosittain jäsensihteerille, jotta jäsenyys säilyy voimassa. Jäsenmaksu tulee maksaa voimassa olevien ohjeiden mukaisesti.

Jäsenmaksut

Varsinainen jäsen30 €
Nuorisojäsen 16 €
Perhejäsen (ei lehteä)11 €
Postituslisä ulkomaille8 €
Kasvattajan liittämä uusi jäsen15 €

Tilinumero: FI 33 5033 0320 0244 90
HUOM! Uusi tilinumero!

Uusi jäsen!

Maksathan jäsenmaksusi vasta sen jälkeen, kun olet saanut jäsensihteeriltä henkilökohtaisen viitenumerosi maksutietoineen. Maksutiedot jäsensihteeri toimittaa jäseneksi liittymislomakkeen täyttämisen perusteella.